Allt oro ar borta!!!

Nu har jag kommit tillbaka till Hong Kong och ska stanna har i tva dagar innan jag aker upp till Guang Zhou igen.  Sa jag passade pa att logga in pa studera.nu och titta pa min anmalan. Det visade sig att jag har fatt en plats!!! och jag tror jag tackade ja:P Om jag nu gjorde ratt :P Nagon kan logga in dar at mig och titta till om ni vill:P

Sa idag har jag bestamt att vi ska ata SUSHI pga jag kom in till min utbildning!:) Fast tror inte dem ga med pa det:( kanske till lunch. Men ska snart ut nu, ville bara skriva detta:P Hihi...nu kan min semester borja:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du ska äta jättemycket sushi nu då :) vet du, det var ju typ 75st antagna på din utbildning, vet du hur många det var på min? :) 7st:P spännande klass jag kommer ha:P

föresten, kom och tänka på en sak.. skulle du inte till tandläkaren samma dag som du kommer hem? hur ska du göra med det? du skulle ju till tandläkaren kl 8, och kommer till köpenhamn kl 4. har du ändrat tid?

2009-07-16 @ 12:31:49
Postat av: Anonym

17/7 idag :)

2009-07-17 @ 01:26:09
Postat av: Sandy

JAg kommer hem runt ett pa natten och ska till tandlakaren runt nio pa morgonen, sa tror det blir bra anda. Kommer anda inte kunna somna sa...



Var det sa manga i min utbildning? Tar dem inte bara in 70st. Eller ar det totalt 75 sosm har sokt? Hur blir det med din klass da? blev du antagen? for det kanske inte blir av eller?

2009-07-17 @ 17:05:09
Postat av: Sandy

JAg kommer hem runt ett pa natten och ska till tandlakaren runt nio pa morgonen, sa tror det blir bra anda. Kommer anda inte kunna somna sa...



Var det sa manga i min utbildning? Tar dem inte bara in 70st. Eller ar det totalt 75 sosm har sokt? Hur blir det med din klass da? blev du antagen? for det kanske inte blir av eller?

2009-07-17 @ 17:05:38
Postat av: Anonym

okay, men då blir det nog bra :) jag blev antagen :) men det är ju dom som kom in med betyg, sen finns det ju dom som kommer in på högskolepoäng.. men den blir nog av, det är ju bara 14 platser totalt så :P nu åker du snart iväg igen.. är det roligt i GZ?

2009-07-17 @ 20:07:55
Postat av: Helena

Grattis! Fick du någon sushi hehe

2009-07-23 @ 02:15:16
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken söt blogg du har, speciellt med HK som tittar ut. Kul att du kom in. Vad var det för nån och var ska du plugga?

2009-07-23 @ 16:15:10
URL: http://jicachan.livejournal.com
Postat av: JENNY HSU ♥

Oh, skitsöt design ju! :) Har du fixat den själv? ;)

2009-07-24 @ 01:31:01
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Helena

Välkommen hem! Och tack så mycket för tygkassen, den är jättefin!

2009-07-28 @ 13:56:07
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0