Lite orolig...

Vadret:     Soligt supervamt! Tror att jag smallter om jag gar ut lange:P

Har inte hafft nagon tid att uppdaterna min blogg sen senast eftersom jag har spenderat tiden pa att shoppa:P
Igar akte jag och min kusin Sara ut och shoppade och jag kopte nagra klanningar:) och ett par sota nikeskor:) Sedan fick jag en superfin pumavaska av mamma och pappa som dem kopte pa APM. Den ar perfekt nar jag ska borja pa universitetet ;)
Dagarna har ar inte sa supervarierande. Eftersom de for det mesta som sagt bestar av shopping; mat och somn.

Pa tal om det blev jag lite orolig nar pappa fragade min vilket andrahandsval jag hade gjort och jag sa inget. Da gjorde han mig orolig med att fraga om vad jag skulle gora om jag inte kom in. Sa nu ar jag orolig over det:( Tank sa kommer jag inte in? Fy vad hemskt!

Det var inte sa bra tajmat for nu maste jag ga lite orolig hela resan till Peking osv tills mitten av Juli vilket ar domedagen!!!!:( Maste forresten packa ikvall:( suck...

Sa, som du sakert har lyckas lista ut sa kommer jag inte kunna uppdatera min blogg forrens efter Pekingresan vilket blir den 7/7. Vi aker tidigt pa morgonen imorgon runt 7 och flygresan ar pa tre timmar.
Snart har jag varit har i tva veckor. Tiden gar ok fort men onskade att den kunde ga fortare sa jag kan komma hem till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver inte alls vara orolig över att du inte kommer in. det är klart du gör det med dina betyg :) tror du verkligen det är över 60st med bättre betyg än dig som söker in? när det förra året var 16 som var lägsta? :P så du kan vara lugn :)



Du få ha det så roligt i peking!

jag ska också iväg lite.. ska upp till madde och anton på måndag den 6/7. sen kommer hem den 11-12 nånting sånt.. men ska försöka svara på dina inlägg :) anton har ju en dator :)



jo,, önskar också att tiden kunde gå liite fortare.. men men,, du kommer ju snart :)

du få ha en modevisning sen när du kommer hem :p

2009-07-01 @ 11:30:47
Postat av: Anonym

heej! har du kommit tillbaka från peking nu? har kommit till alvesta nu. massor med regn och åska! inte så kul :/ hur är det där? är det så jättevarmt i peking? tycker du ska skriva lite på bloggen nu:P

2009-07-07 @ 19:35:30
Postat av: Sandy

Nu ar jag hemma fran peking! De tva forsta dagarna var som i helvetet:P Supervarmt!!! Men sen sa blev vadret mycket battre, mycket skonare an i Hong Kng eftersom det blaser dar:) Vad roligt att du har akt till Alvesta. Hur ar det med Madde, hennes jobb och Nessa? Halsa fran mig! Vad hittar du och Anton pa dar da?

Tror du det ar lugnt? Jag ar nog inte orolig over att jag inte kommer in med mitt betyg men jag ar orolig over att jag har fyllt i den blanketten fel vilket gor sa att jag inte kommer in:(

2009-07-08 @ 10:24:04
Postat av: Anonym

jodå, det är bra med dem. problemet är att hennes lägenhet är så liten, så nessa skäller helatiden! hon börjarskälla 7.30, sen varje gång någon säger något tills vi går upp. jag har inte träffat anton ännu.. ska till honom idag. men vi kommer väll spel dator ganska mycket som vi brukar:P

Sen så är den helt rätt ifylld.jag lovar :)inget dubehöver vara orolig för:)

2009-07-08 @ 11:53:49
Postat av: Madde

Hej!

Nu har jag också hittat hit :)

Vilka fina skor du har köpt!!

2009-07-09 @ 08:42:19
Postat av: Sandy

Hej! Tack tack! Tyvarr har jag lyckas paja dem rosa skorna lite :P Ar lite klumpig och vagarna har ar inte de basta:P Hur gar det att jobba natt nu? Har du lyckas anpassar dig och hur ar det med Nessa och den nya miljon?

2009-07-16 @ 09:19:35
Postat av: Madde

Va synd.. Men då har du ju en ursäkt för att köpa ännu mer skor :) Jodå, det går bra att jobba natt, förvånansvärt bra.. Men jag jobbar en hel del dag också. Så ibland blir det nästan lite för mycket.. Jobbade 14 tim i onsdags :)

Nessa trivs bra i Alvesta, hon har sin hundkompis där, men det är ju lite trångt i lägenheten.. Men hon har vant sig rätt ok..

2009-07-17 @ 23:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0