Tillbaka till Hong Kong!

Nu ar jag tillbaka till Hong Kong. Peking var valdig trevlig och jag larde kanna en 21 arig kille som heter Brian. En tevlig kille som jag och min bror simmade och spellade kort med. Vi har bytat telnr och ska senare aka till en nojesoark tillsammans:) roligt va? Min sociala formaga fungera fortfarande!!!!:P
I Peking har vi som standard besokt "den forbjudna staden", kinesiska muren osv. Det var iaf trevligt forutom att jag inte har fatt shoppa eftersom det var en guidtur vi akte pa. Hotellet var ett femstjarnigt hotell sa det var superskont at sova ia. Jag fick sova sjalv i en dubbelsang:P hihihi...kunde ha slagsmal dar utan att sparka pa vaggen eller nagot. Det far jag ju inte gora i Hong Kong:(  Ska lagga upp lite bilder fran pekingn senare, med mig pa:P nojd?

Vi kom hem  forrigar och var supertrott! Jag fick ingen kvallsmat eftersom det var pa flyget och deras kycklingmat tog slut nar dem kom til mig och jag ville inte ha fisk:( darfor fick jag ingen kvallsmat;( Men som kompensation gick jag och at massor av sushi nasta dag:P och tittade pa Ice Age 3 3D. 3D effekten var dock ganska dalig med filmen var roligt:)

Idag ska vi till ett hotell och ata buffe! Kostar cirka 400kr och sags vara jattefint!! Maste nog verkligen bantar nar jag kommer hem:p jogga mycket!

Imorgon aker vi tillbaka till Guang Zhong och jag kan inte uppdatera min blogg pa lange. Det ar planerat att vi inte kommer tillbaka forrens runt tjugonde. Vilket ar superlange tyvarr...;( Men nar jag val kommer tilbaka ar det mindre an en vecka tills jag kommer tillbaka hem till Sverige!!!! Bra va?

Ska valja foto med mamma nu. Hors efter Guang Zhong!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, va roligt :)är han snygg? ;p åh, va lyxig.. vill också åka pånågon sån semester:P

ja! men du måste lägga upp bildernainnan du åker till guang zhong! :)

och kan du inteförsöka hitta någon dator där också??:P

2009-07-08 @ 11:59:50
Postat av: Sandy

Tyvarr maste jag aka nu och hinner verkligen inte lagga uppbilderna innan vi aker:( Men ska se om jag inte kan hitta en dator dar eller kommer hem nagra dagar.

hors sen!

2009-07-09 @ 06:59:47
Postat av: Anonym

åh,, men vore kul om du fick tag i en dator:) hur lång tid tar det att åka mellan hong kong och guang zhong? är tillbaka hos min syrra nu, för anton skulle på fest nu i helgen :P

2009-07-10 @ 16:45:30
Postat av: Anonym

glömde skriva,, nessa skickar massor med pussar till dig:P hon saknar dig också.

2009-07-10 @ 16:50:09
Postat av: Sandy

Hihi...!skickar massor av pussar tillbaka till Nessa! Det tar cirka tre timmar fran huset i Guang Zhuo till min moster i Hong Kong, sa det ar inte sa jobbigt.

2009-07-16 @ 09:15:40
Postat av: Anonym

hon suckade när jag sa att det är två veckor till du kommer hem.. :P hon vill nog leka med dig:P

2009-07-16 @ 12:29:52
Postat av: Sandy

Gjorde hon verkligen det? sa sott!!! Vill ocksa leka med henne. Kan beratta for henne att den vovven jag bo granne med i GZ ar inte allt lika duktig och snall som henne:P

2009-07-17 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0