Dagen innan

Sitter nu här nästan exakt 25h innan flyget från Kastrup avgår och ska bloggar för första gången. Tanken med denna blogg är att dokumentera ner hela min Kina/HongKong resa så att mina vänner i Sverige kan förlja resans gång. Tyvärr får nni står ut med min dåliga svenska eftersom jag inte har någon fallenhet för språk samt för att det är sommarlov och min "svenskakurva" går som en negativt exponentialfunktion:P Jag kommer förhoppningsvis uppdatera min blogg hos min kusin Sara som jag bor hos och tyvärr finns inte å ä och ö. Men jag hoppas ni förstår ändå.

Det är som sagt dagen innan jag flyger och jag har fortfarande inte packat klart. Får väl göra det i sista sekunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0