Har inte shoppat...;(

Tid 18:52  Vadret: 29 regnigt

Idag har jag bara ovat en timme piano och atit pa macdonalds;( Verkligen ingen rolig dag:( Men snart ska vi ga ut och ata pa en restaurang som ar lite buffe aktig tror jag:P Det var tankt att jag och mamma skulle till optikern idag och valja ett par nya glsogon at mig men eftersom hon och pappa var tvungen att fixa den resan till Peking (som vi har bestamt att vi ska aka till nu plotsligt:P eftersom temperaturen har sanks ganska mycket dar) samt traffa nagra vanner sa flyttade vi det tills imorgon. Jag tror jag vill ha ett par morklila glasogon med en stor hm... vad det nu heter, glasogonben! (sagar vi):P Dvs de som gar fran orat till bagarna och helst med nagot fins monster pa. Sa kommer jag ser mer sofisikerad ut med dem:) hihi

Pa tal om pekingresan sa ska vi aka dit den andre och kommer hem om fem dagar. Det kommer sakert blir ganska roligt:) vi aker ju i en grupp med tva guider sa det blir sakert jattebra:) Men ska ga och mota mamma och pappa nu!

Hors!

Kommentarer
Postat av: Anonym

öva piano? trodde bara din bror var så besatt att han övar på semestern :P åh, men det kan nog vara fina glasögon om du hittar sånna :) föresten, du är väldigt bra på att uppdatera din blogg:) varje dag i princip :)

hoppas maten är god^^

2009-06-28 @ 13:18:02
Postat av: Anonym

meeh,, nu får du sätta dig vid datorn och skriva lite här :P ne,, men hur blev dina glasögon? hittade du några fina? ska åka till pålsjö idag och äta vofflor :D vad har du gjort??

2009-06-30 @ 12:56:21
Postat av: Sandy

Forkat da, jag ar faktisk pa semester:P Men det gick jattebra hos optikern, Han gjorde aven en halsokontroll pa mina ogon och sa att dem mar valigt bra:) Jag har bara blivit 0,25 mer narsynt pa vanstraogat sa nu maste jag ocksa holla koll pa vilken lins som ska in i vilket oga:( typiskt va?

2009-07-01 @ 10:30:26
Postat av: Anonym

åh,, va jobbigt.. var ju så praktiskt för dig innan när alla var samma.. men hittade du några fina glasögon?

2009-07-01 @ 11:21:25
Postat av: Sandy

Na...jag behovde inte byta glasogon eftersom det inte var nagra sa stora fel. Sa bvehover ju inte slosa onodiga pengar! Far val noja mig med dem jag har. Men linserna jag har kopt ar av silicon och ar jattebra! superskont!

2009-07-08 @ 10:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0