Mina fina skor!

Dessa skorna kopte jag samtidigt med de rosa. Tillsammans kostade de 150kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy va fina skor! dom rosa var väldigt söta =) köpt fler skor? det var väll din plan att göra det? :P

2009-06-26 @ 11:46:00
Postat av: Anonym

va roligt.. du har ju sån google ads på din sida, och den ändrar reklam beroende på vad du skriver:P just nu är det om att få långt hår snabbt och sen någon sida om lamm :P

2009-06-26 @ 12:19:05
Postat av: Anonym

phu.. gjort klart en ny look för din blogg =) skriv vad du tycker =) hoppas du gillar den!!

2009-06-27 @ 01:49:39
Postat av: Sandy

Jag tycker jattemycket om min blogg!!! Sa superfint! Tog det lang tid att gora det och var det svart? Fatter mig verkligen inte pa sant:P



Hahaha...sa roliga reklam jag har:P Juste tog ett foto pa en tacknad bajs som var sott, ska nog lagga upp det och se vad for reklam jag fa da:P



Idag tankta jag och min kusin ga nagon annanstans och titta pa skor. Ska snart gora det, men forsta ska vi till APM och ata...:(hittar inte:( Tankte kopa svarta skoar med klackar och ett band pa, sana som jag har tjatat pa jattelange:P

2009-06-27 @ 05:02:59
Postat av: Anonym

nja, det tog en kväll.. :P något du saknar??

bajs, som är sött? :P är nog bara du som kan säga det:P men lägg upp den här =) du få gärna köpa svarta högklackade skor, som är lite siden rosa med spets och sånt ;P ska också äta nu. hoppas du har fått mat ännu så du inte svälter:P

2009-06-27 @ 12:06:44
Postat av: Sandy

Jaha...det finns inte allt har i Hong Kong. Har inte hittat nagra svarta klackade skor annu sa jag kan nog inte hitta sadana fina svarta hogklackade:( Det verkar inte finnas sa manga sadana sortes skor. Men det som ar bra ar att de far nya saker var tredje dag eller nagot liknande och da ar det verkligen mycket nytt och inte tre plagg eller nagot sant lojlig, sa far hoppas pa att ett par sadana skor dyker upp da:P

2009-06-28 @ 12:32:35
Postat av: Anonym

åh,, va kul. här har jag typ varit i väla varje vecka, men det är ju alltid samma kläder.. jättetråkigt. men då finns det ju god changs att du hittar något :)

2009-06-28 @ 13:21:23
Postat av: Sandy

Igar nar jag och och shoppade hittade jag ett par hogklackade skor med en stor knapp pa sidan svarta. Supersotar var dem men tyvarr fanns dem inte i min storlek:( ledsen



Och senare i en annan butik sag jag ett par liknande fast med en rosett pa istallet for knappen som ocksa var jattesota. Men tyvarr fanns dem bara i bla och det ville jag inte ha:( Sa an sa lange ser det morkt ut;(

2009-07-01 @ 10:22:11
Postat av: Anonym

åh,, men du hittar nog några fina skor snart ska du se :) du har ju mycket tid kvar..

2009-07-01 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0