OBS! Kommentarer!

For tillfallet har jag inte riktigt nagot att gora, ska inte ut forrens om en timme till APM och ata lunch och sen shoppa:P Vill bara paminna dig om att lasa komentarerna, for jag har svarat pa alla! Duktig va?

Exakt om en manad ska jag aa hem! Denna veckan plus lite till har ju gott ok snabbt. Men pa kvallarna har jag nastan alltid dromt om att vara tillbaka till Sverige, vilket ar ganska roligt :)

Idag ar det som det har varit i nagra dagar, regnigt. Vilket ar valdigt bra eftersom da blir det itne lika varmt. Vi fundera pa om vi verkligen ska aka till Peking eftersom det har varit over 40 grader och mangar har fatt varmeslag dar osv. Vi fundera istallet att aka till nagon o i malajsia eller nagot dar emellan:) Sa det blir mycket bad och vattenaktiviteter som bade jag och min bror tycker om. Men vi far ser hur det blir med det.

Ska nog byta till linser och fixa mig lite och sen tjata lite pa min kusin och bror om vi inte kan ga ut nu for jag ar hungrig:(

Ses om en manad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så, har läst alla och har svarat på alla jag med:P är också duktig =) japp, exakt 31 dagar! åh,, det har bara gått 9 dagar.. länge.. ne, det kanske inte är så roligt att åka dit, och sen inte orka göra något.. det är ju mycket finare i malaysia kan jag tänka mig:P hur blir det med den där kursen om att trä pärlor du skulle gå? hittat något sånt?

2009-06-27 @ 12:30:22
Postat av: Sandy

Tra parlor? Det var ju om deg och att gora det till blommor:...( Jag har iaf hittat en san kurs som sagt som borjar den 15. Eftersom jag ar turist betala jag endast for varje lektion jag ga pa och itne hela kursen;) snallt att jag fick gora det va?

2009-06-28 @ 12:35:00
Postat av: Anonym

juste, så dumt av mig.. klart det var med deg:P men va bra att du hittade en sån kurs :) kan nog vara väldigt roligt att gå på! och va bra att du fick göra så :) hur många lektioner hade du tänkt gå på?

2009-06-28 @ 13:05:48
Postat av: Sandy

Jag vet inte....Det beror pa hur lektionerna ar lagda och vad vi ska gora. Sa jag har ingen aning

2009-07-01 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0