snart klart!

Ja, nu kan man säga att jag har packat klart:P Har bara vissa hygienartiklar som ska ner i väskan imorgon. Förutom att packa och titta på tv har jag även fått mina naglar målade av Jenny:) 

Försöker hålla mig vaken så länge som möjligt. Eftersom jag har den teorin om jag inte sover mycket kväll kommer jag kunna sova mycket på flyget, vilket jag vill för att jag inte är så glad över att bara sittar och andas in äcklig flygplanslukt:P

Medans jag sitter här och skriver springer mamma runt och tjatar... Förstår inte varför hon stressar upp sig så himla mycket. Det är ganska störigt men överlever nog, är ju van. Tack och lov att pappa kom hem från sitt jobb nu. Hoppas på att hon tjatar på pappa istället.

Ska försöka ladda ner lite nya spel till NDS få att jag kan spela något kul på flyget också. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Martin

kanske man ska vara uppe hela natten?

2009-06-17 @ 23:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0