Tillbaka till Hong Kong

Nu har jag varit i Guang Zhong i nagra dagar. Man kan sammanfatta dessa nagar med endast nagra ord. Det ar: shopping, mat och sova:p Later lite enformigt men det ar faktiskt nastan det enda jag har gjort hittils sen jag kom till Hong Kong:P och jag tycker det ar ganska skont:P min hjarna behover inte gora nagot, vilket jag tror den tycker om:p

Men jag har faktiskt gjort en eller man kan saga tva viktiga saker under denna veckan i Hong Kong. Jag har faktiskt gatt och gjort en ny Hong Kong legitimation pga jag maste ha en vuxenlegitimation nu;P (ar en stor flicka nu) Sedan har jag ocksa gjort en ny legitimation for resten av landet (Kina) for den gar ut snart. Det ar val viktiga saker? Kan dock itne hamta ut dem forrens 8/7. Under denna tid har jag fatt ett papper som ska fungera so ett tillfalligt legitimation i Hong Kong, vilket ar bara ett papper med lite tecken och siffror pa. Vi trodde da att detta lilla papper skulle verkligen fungera som ett riktigt legitimation, dock visade sig att vi hade fel nar vi skulle lamna Hong Kong och "ga over" till Kina. De stoppade mig och han som jobbade dar tog mig till sidan och forklarade att det inte fungera sa...blev radd:( Som tur fungerade mn lilla oskyldiga minn sa han skrev ett dokument sa att jag kunde passera gransen nu och oven nar jag skulle tillbaka:) puh...

 Nar vi val kom fram till Guang Zhong bodde vi saklart hos min farmor som bor i ett valdigt fint omrade:). Alla dar, dvs min farbror, hans fru och dotter samt farmor ar valdigt snalla jamfort med mina mostrar. Det enda jobbiga med dem ar att de fraga hela tiden om jag vill ha nagot osv... Overdrivet snall:P om man nu kan klaga pa det. Har i GuangZhong har jag kopt lite klader. och permanerat (minns inte vad det heter:P) haret till lockigt. Han fick forst klippa ganska mycket av mitt langa har innan han kunde gora det, for att fa ett bra resultat enligt honom. Sa nu har mitt har ganska kort, ga till lite ovanfor brosten men ar mycket fluffigt och sott:P enligt frisoren gjorde han det lite lockigare eftersom den forsta veckan kan lockarna forsvinna lite, och om det blir perfekt direkt efter sa kommer det att forsvinna inom en vecka, darfor ar mitt har ganska lockigt och fluffigt nu:P Men som tur kommer det avtar lite grann. Men tycker det ser ganska bra ut redan nu, kanske lite for fluffigt nar jag inte har fixat det:P Men ar nojd.

I Guang Zhong har jag lyckas gnalla till mitt tva maltider som bestod av SUSHI!!!! Det var supergott:) Bilder kommer snart.

Sa det ar vad jag har gjort pa min forsta vecka i Kina. Tycker jag ska fa mer komentarer, :( vill ju ha respons:(
Ska lagga upp lite bilder som jag inte  har laggt upp annu.

Ses om en manad ungefar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns som att hongkong är ett väldigt tråkigt ställe för en kille om ni bara går och shoppar hela tiden? :P vilken tur att du kom över gränsen iaf :)alla är ju alltid väldigt snälla mot dig:P va kul att du har permanetat ditt hår :) hoppas bara det inte är för kort? :P

2009-06-26 @ 11:45:07
Postat av: Sandy

Vad fint du har gjort min blogg!! tack!!! Ja, min bror har det nog inte sa superkul har:P Har kopt en souvenir till dig nu:) fast jag vill nog ha den mer:P

vad har du hittat pa i Sverige?

2009-06-27 @ 04:41:53
Postat av: Sandy

Hm...om mitt har ar for kort...kanske det;P opsann:P Men det hinner nog vaxa ut lite tills jag kommer hem. Det blir iaf inte lika lockigt och da blir det ju langre:)

2009-06-27 @ 04:43:12
Postat av: Anonym

åh,, undra vad det är =) något gosedjur som liknar bajs? :P hoppas det inte är allt för kort bara.. kan du inte lägga upp lite söta bilder på dig?? jadu, här i svergie händer inte så mycket.. har iofs ochså shoppat lite =) varit i halmstad en dag. tagit det väldigt lungt.. idag måste jag dock städa mitt rum, det ser liksom ut som att en bomb har sprängt universum och allt har hamnat i mitt rum :(

2009-06-27 @ 12:20:53
Postat av: Sandy

Nepp...jag har tyvarr inte tagit nagra bilder pa mig sjalv. Det far blir en overraskning pa mitt har:P Kan tanka mig hur stokigt det ar i ditt rum:P speciellt pa skrivbordet?eller?:P

2009-06-28 @ 12:21:58
Postat av: Anonym

men jag är ju nyfiken!!! :P

nja,, det är ungefär lika stökigt överallt:P är inte så motiverad till att städa, finns ändå ingen som ser mitt rum nu förtiden ju :P

2009-06-28 @ 13:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0